1 grudnia 2012

CIASTECZKA OWSIANE


Ciasteczek owsianych nigdy dość. Zdrowie i pyszny smak w jednym. Polecam
Składniki:
-500 g płatków owsianych
-120 g oleju kokosowego(lub 200 g masła)
-2 jajka
-1/2 szklanki cukru brązowego(ja użyłam ksylitolu)
-1 łyżeczka proszku do pieczenia
-1 szklanka mąki orkiszowej(2000)
-odrobina olejku(nie trzeba)
-ewentualnie 3 łyżki sezamu

Przygotowanie:
1. Roztapiamy tłuszcz, ubijamy jajka z cukrem i dodajemy do tego resztę składników.
2. Mokrymi dłońmi formujemy kulki wielkości orzecha włoskiego. Lekko spłaszczamy, możemy też obtoczyć ciasto w sezamie. Na blaszce układamy je dość blisko siebie(niewiele rosną).
3. Pieczemy w temperaturze 180 stopni C przez około 20-25 minut (im bardziej wypieczone tym lepsze!)
Powinno nam wyjść około 20 sztuk ciasteczek.

                                                                Smacznego!:)

2 komentarze:

  1. Ciasteczka w smaku przypominają mi dawne czasy, kiedy moja mama często piekła podobne. Teraz ja upiekłam je swoim dzieciom i ucieszyłam się, bo im zasmakowały! polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo!:)

    OdpowiedzUsuń